God morgon

Sitter just nu och äter frukost. Syster stack nyss på sin första dag på gymnasiet. Tänk vad tiden går fort, tyckte nyss vi stod där på flaket och skrek; fy fan va vi är bra!  Men det känns konstigt att inte ha något planerat framöver medans alla går till jobb eller skola. Att inte veta vad som kommer härnäst tär på en, och även om man inte tror det så har man det som en tygnd över axlarna och påminns varje gång någon är vänlig och frågar vad som händer i höst. Jag är en sådan person som vill ha allt planerat även fast jag ibland vill göra dom mest impulsiva sakerna. Vi får se vad som händer.. Just nu sitter jag med mobilen i högsta hugg ifall någon ska ringa mig ifrån Mittuniversitetet. Hoppas hoppas..

Nu vill jag ha höst, det blir så fina färger på hösten och så får man använda alla nyinköpta höstkläder och så får man en anledning att köpa ännu fler skor! Jag ska köpa ett par snygga stövlar när lönen dimper ner på kontot och sedan ett par svarta lacosteskor tror jag.



Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0