God morgon sömntutor

Idag är det lördag, 30:e augusti. 2 dagar innan Mittuniversitetet drar igång, och dagen då det är mittlandiacupen/-festivalen. Och dagen då vi ska ha kräftskiva på vår balkong. Har dock sovit bara 6 timmar i natt så jag ska ta en blund på soffan senare när jag inte har så mycket spring i benen. Jag måste ju ha ork tills ikväll!

Det var jättetrevligt hos Lena igår, jag la mig klockan 2, därav min sömnighet. Vi fick se bilder sedan dom var på kefalonia och åt greksik mat i mängder och till efterrätt blev det yougurt och citron paj. HUR god som helst!




Jag har även hittat tre par skor/stövlar som jag vill köpa på måndag, ska åka och testa dom, det sista paret har jag redan testat så dom ska jag köpa :)

  

Just det, jag tog och klippte mig själv igår, ringde på Studio Attityd och frågade om dom hade någon väldigt akut klipptid, eftersom min lugg närmar sig näsan. Nix, inte en enda tid. Då tog jag fram saxen själv och klippte luggen, jag vart faktiskt nöjd. VDet blev ju som det brukar bli när jag gå och klipper mig men inte trodde jag att jag hade sånna skills! :)

Här är presenten jag fick ifrån Ånge Café & Spel..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0