Helg

Nu är det snart helg, bara 2,5 timmes jobbpass. efter det ska jag och johan göra grönsaksdipp och mysa. Idag blev det fint väder så jag slängde mig upp ifrån sängen innan jag ens kände att jag var utvilad och tog en powerwalk. Sedan kom jag hem, duschade, åt och sedan cyklade jag och syster ner på byn för att köpa lite saker tills imorgon. Sedan har vi packat, tvättat, chillat och ja.. inte så mycket mer.. jo jag har städat undan på mitt rum lite också. Nu väntar jag på att maten ska bli klar på spisen. Sedan åker jag och jobbar som sagt.
Nu ska jag ladda min iPod full med bra musik.
Tänk va kul att vara DJ och få spela all musik som man älskar! Fast jag tror jag och Lisa var rätt så duktig när vi hade våran karriär där ett tag.. ;)

Lisa som DJ


Ha en toppenhelg allihopa, jag återkommer efter helgen med bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0