Jobb, jobb..

Är hemma nu och planerar maten tills ikväll, ska göra fläskpannkaka tror jag. Jenny på jobbet sa att i södra Sverige äter man fläskpannkaka utan fläsk?! Då blir det ju vanlig pannkaka? fattar inte grejjen, men hon tyckte det var gott så hon får väll göra det då ;) Själv kör jag med fläsk, så man orkar slita på Posten kväll. Nu har även syster börjat jobba där så jag tittar till henne ibland för att se om hon gör som hon ska, vilket jag inte tvivlar på, mest kul att hon är där. Jag slutar nog snart ändå så eftersom jag har planer att flytta till Sundsvall. Förhoppningsvis kommer Johan med efter lärlingstiden är klar för han och han blir en riktigt snickare. Det är toppen med händiga killar! Han ska jag hålla fast vid.


Johan i Bulgarien

Har jobbat på Cafét idag också. Dom ska snart börja sälja Grillade Mackor och igår fick jag vara försökskanin till en av deras smaker. Det var kyckling, pesto och mozzarella. Det var jättegott så det kan jag varmt rekommendera om ni är sugen.



Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

haha, ja precis! Den är rolig :P

2008-08-13 @ 16:31:31
URL: http://lisawalker.blogg.seblogg.se
Postat av: Lisa Walker

hmm, jag vet inte. När är det då? Puss

2008-08-13 @ 21:26:46
URL: http://lisawalker.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0