Jobba jobba..

Idag fick jag jobba några timmar längre än väntat, på grund av att dom frågade om jag vill jobba längre så fick jag lunch gratis därifrån eftersom jag inte hade något mer. Toppen ;) Sedan åkte jag hem och kollade på OS och fikade med syster. Sedan lagade jag middag, efter det satt jag och mamma och kollade i nya IKEA-katalogen och spånade lite på billiga lösninga utifall att jag skulle flytta. Hittade mycket fint där.

Sedan stack jag och hårdtränade och nu känns det så bra. Tränade både kondition och styrka. Mest rygg och nacke då jag fortfarande har väldigt ont på dagarna ibland. Det beror nog både på träning och spänning.. Men först och främst så är det ju kullerbyttan på plinten för 1½ år sedan på gympan som gick fel som har gjort att jag har fått problem. Fick för lite fart och sedan fastnade jag i ett läge när all min vikt låg på nacken, sedan gav nacken med sig och det knäckte till, tyckte jag, ändå ner till svanken. Hade inte haft problem med nacken innan. Men det är sånt man får ta helt enkelt. Jag behöver träning i vilket fall som helst, vare sig jag har ont eller inte..

Imorgon ska jag jobba och sedan ska jag och Johan skjutsa hans föräldrar till några kompisar och sedan ska vi vara i nybo.. På lördagmorgon ska jag upp tidigt och jobba vilket jag gruvar mig lite för. Jag är så trött nu när vädret är så tråkigt. Även hur mycket jag än sover.

Äh, nu ska jag sluta klaga på allt. Livet är underbart egentligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0