nyduschad

Har precis duschat och klätt på mig kläder för nu ska jag och johan till stugan och fiska. Det är kanonväder, som om vädergudarna har hört mitt tjat! Igår bölev det riktigt sent då också. Hämtade mamma och pappa i ljungaverk vid ett tiden och sedan när vi kom hem var vi tvungen att se "hjälp"-avsnitten med Johan Glans som Reine som vill ta livet av sig själv, men det går inte så bra för honom. Jag och syster skrattade så vi grät.. Han är bäst!

Nu till veckan jobbar jag 4 dagar och är ledig fredag så jag funderar på att kanske ta en tur till stan? Jag får se. Sedan blir det mittlandifestivalen också. Det kommer bli toppenkul! Hoppas bara att Emelie hinner komma hem ifrån inflyttningen, vill ha med henne ut innan hon lämnar mig! Nu lägger snart batteriet av på bärbara så det är bäst jag avslutar, vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0