Pannkaksdagen

Igår var det pannkaksdagen informerade pappa mig om så jag tog och lagade pannkakor. Gjorde smet så det skulle bli pannkakor över till crepes men jag avr så dålig så jag fick slänga jättemånga pannkakor så det räckte bara åt dagens middag.. Sånt som händer!

Igår fick jag även en present av mitt jobb eftersom jag jobbade sista dagen där om det blir så att jag flyttar snart.. Hoppas hoppas.. Jag lägger upp kort på den sedan..

Idag ska jag först åka till mormor, sedan ska jag fika med emelie och sedan ska vi handla kräftor och allt tills imorgon.. Sedan ska vi till lena som bjuder på middag och så ska vi se korty sedan hon avr utomlands. Det blir nog mysigt. Så jag har dagen full med saker att göra.. Dock bara roliga saker! Det är bäst att börja nu.. :)


På måndag ska jag till stan, dels för att vara tillgänglig ifall dom skulel ringa ifrån Mittuniversitetet och dels för att jag är i behov av skor, kläder, och nytt smink. Ska även gå på en makeup-kurs på makeupstore. Det blir kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0