Taskigt Frida!

Ringde Frida igår för att stämma av planerna inför helgen. Då passar hon på att säga att hon tycker jag är dålig på att blogga nuförtiden, "tack" tänker jag, tror förstås att hon tycker jag skriver dåligt och tråkigt, med tanke på att jag skriver varje dag, men efter mycket om och men så nämner hon min förra bloggadress och då förstår jag att hon menar den bloggen istället för den här, haha! Så nu har jag gett henne min nya adress så skahon få se att så dålig är jag då inte, hihi..
Men jag tycker om dig ändå frida.. :D


Nu ska jag iväg och träna på Träningshuset, var där igår också med syster och körde i 1½ timma, jätteskönt. Var bara tvungen att lägga in lite ny musik på iPoden nu, men nu är jag klar så nu sticker jag.




Kommentarer
Postat av: Fridolfina

haha, nu har jag hittat rätt iallafall. ;)

2008-08-27 @ 17:10:19
URL: http://fridanaessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0