Väntar..

Lovade mamma och pappa att hämta dom efter firmafesten dom skulle på ikväll. Ska bränna en skiva nu så att jag inte somnar vid ratten eller något. Brukar alltid köra med musik när jag är trött.. Nu ska jag kolla på klipp ifrån step up. Älskar dom filmerna. Man blir så danssugen!

Ikväll har jag och Ellinor varit och hyrt filen Humor ifrån TV4, Johan Glans är så bra!! Och Björn då förstås.. Och så har vi ätit tacos och legat i varsin soffa och bara tagit det lugnt. Vi var ner på konsum också och där träffade vi vår faster som är nyss hemkommen ifrån någon grekisk ö med något konstigt namn :) Dom hade haft det jätte varmt, 46 grader någon dag hade det varit där nere.. vet inte om jag skulle klara det.

Det var evigheter sedan jag träffade tjejerna! Och nu är alla utomlands och Denise har flyttat! Fy, vad jag saknar allihopa!


Har så roligt med er :)

    
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0