Jag har bokat en biljett till New York


New York - Here I come!


Tänkte att jag skulle passa på nu när jag hade så mycket pengar. Sedan när jag bokade kom jag på att jag kanske skulle ha pratat med mamma först. Och frågat om råd. Biljetten kunde inte bokas om. Hoppsan. Får småpanik. Inser att jag inte kommer hinne hem till skolan börjar igen. Inser också att jag har aldrig varit i staden förut och nu ska jag dit helt själv! Jag.får.panik. Ni vet sån där panik som när man vet inte om man vill skratta eller gråta. Jag vaknar upp. Det var en dröm. En helt sjuk dröm. En panisklagen dröm bara för att jag är så sugen på att åka ut och resa till sommaren. Nu är jag lugn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0