Klant

Läste väldigt dåligt på schemat, eller så läste jag inte alls. Kom till skolan och skulle ha lektion, felet var bara att det var fel klass som var där. Jag började 13.15 och inte 8.15 som klockan var när jag kom dit. Suck. Tur att det var samma lektion som jag skulle ha sedan, så jag fick ha lektionen då istället med den ettåriga utbildning Grafisk design. Det var kul. Vi gjorde en tidningssida, fick hitta på layouten och rubriker och sånt själv medan vi fick bilder och text. Sedan åkte jag ner på stan, inhandlade mig en lila kofta, bytte så jag fick min högra sko så nu kan jag använda mina nyinköpta ankelboots, kommer bild på dom inom kort. Jag köpte även ett stort fotoalbum som jag kan klistra in bilder i, två stora badlakan på hemtex och två örngott till Johan som jag blev kär i. Dom ska han ha hemma hos sig bestämde jag, på ena sto det: jag (och ett halvt hjärta) och på andra örngottet var det den andra halvan av hjärtat och så stod det: dig. Efter detta åkte jag och mamma ut till Birsta för att hon skulle handla lite saker. Sedan åkte vi hem och hade en mysig hemmakväll med tacos och kollade på Idol. Rätt kille åkte ut tyckte vi. Nu ska jag packa upp eftersom jag kom till Sundsvall för en timme sedan. Sedan en tidig kväll. Jag behöver sömn. Imorgon är det skola igen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0