Laddad

Nu kommer snart tjejerna hit, då ska vi beställa hem pizza, bubbla och förfesta här, sedan drar vi vidare till Malin där resten av klassen förhoppningsvis kommer. Sedan får vi se vart vi ska sedan. Underbart med helg! Laddar för fullt med musik medans jag springer runt och städar lite och så.. Tur att mamma kunde komma med lite kläder för jag hittade absolut inget som jag ville ha på stan! Lucky me!

Redovisningen av trycksaken gick bra också. Dom tyckte den såg bra ut, några småjusteringar, men vadå, det är min första sak på den här skolan. Men allas var jättefina! Ska bli roligt att se fortsättningen för alla..

Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Denise

Gud vad roligt de låter:) hoppas du får en kul kväll:)

2008-10-03 @ 18:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0