Minihelg

Idag känns det som Lördag för min del. Igår åkte jag hem och jag blir hemma tills imorgon när jag drar till stan igen eftersom vi har Workshop på Fredag. Sedan får jag se om jag åker hem i helgen. Funderar faktiskt på det.

Men det vore kul att vara med på klassfesten också! Känns som att det blir tre roliga år det här. Jo, just det, igår fick vi reda på tentaresultatet också och det var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig så jag är supernöjd nu och satsar nu stenhårt på att prestera bra i den här kursen också, dock saknar denna tenat utan omfattas endast av praktiska övningar som vi betygsätts på. Detta blir kul.

I kinda like it.

Nu ska jag göra mat åt mig och mamma sedan laddar jag för Roomservice och Grey's! Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0