Redesign

Två nya uppgifter på halsen. Nu inser jag att vi kanske borde ha njutit mer innan. Men vadå, det är ju kul det här, dock känner jag inte starkt för att skriva. Det var längesen och jag vill helst redigera och kritisera, like it a lot! Jag och Emilie tog oss i kragen och började på en gång med den ena uppgiften: att göra en redesign på Dagbladet. Vi köpte Dagbladet oh fikabröd och gick hem till henne och sedan satt vi där och kritiserade och hyllade vissa delar i någon timme. Sedan kändes inte alls så mycket klokare, men vi ska fortsätta imorgon så då blir nog bättre.

Nu ska jag äta sedan ska jag och Lina gå på dans! Saknar dansen något så fruktansvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0