Rosa Bandet



Jag har bidragit till forskningen för att besegra bröstcancer, jag tycker särskillt kvinnor ska vara extra mån om detta. Om alla skänker en liten summa så bidrar vi till något så stort. Gå in och skänk en summa, eller kanske köp försvarets hudsalva som den här månaden är rosa, eller kläder på Lindex som har framställt just för detta ändamål, eller det vanligaste: köp Rosa bandet i en affär. Jag har både sorterna.

Visste du att..
.. Bröstcancer är det vanligaste cancerformen hos kvinnor med sina hela 29,4 procent.
Det innebär att varje år insjuknar över 7000 kvinnor i denna sjukdom.
Det innebär i sin tur att 15-20 kvinnor om dagen får diagnosen bröstcancer.

Jag hoppas ni vill vara med och hjälpa till och stoppa dessa upprörande siffror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0