Segisdag

Jag är riktigt seg idag, Jag och johan sov länge innan vi gick upp och åt frukost och myste på med ljus. Utanför var det storm och regn. Nu har det lagt sig tror jag.. Efter frukosten åkte Johan hem igen och det kändes som att vi skulle vara ifrån varandra jättelänge, vi är ju vana att kunna hälsa på varandra när vi har lust/tid. Men nu är det inte så längre.. Men det går bra, vi överlvde ju lumpen :) Är man kär så klarar man allt! Så det här blir lätt som en plätt!

Nu ska jag fortsätta läsa vår ena bok till en kurs: Att skriva tidning. Den känns jobbig, bara massor av text, inga mellanrum med bilder utan dom har lagt bilderna i marginalen för att få in så mycket text som möjligt. En aning jobbigt. Om någon ville veta.

Måste komma på något bra att äta till middag också. Ibland står det stilla.

Lite bilder ifrån klassfesten i Fredags:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0