Shopping

Nu har jag varit i Birsta två dagar i rad, igår med mamma och Ellinor och idag med moster. Igår handlade jag mig en ny plattång och sedan en lampa, korgar m.m. idah köpte jag burkar, massor av ljus, en skål en skluptur som ser ut som en dansös och lite annat. Kolalde även på ett par skor som jag blev sugen på. Får se hur det blir med den saken.

Idag hade vi deadline på trycksaken och jag tror det gick bra, satt uppe och sydde till halv ett i natt, så jag var en aning trött imorse när moster frågade om jag skulle med till Birsta.



Igår var jag och mamma och åt lunch på ett ekologiskt fik i stan; Tant Anci & Fröken Sara tror jag det hette. Jättemysigt! Dit ska jag ta med mig Johan på Lördag om han kommer ner till stan. Här är deras hemsideadress. Bilden är hämtad ifrån deras hemsida.

Imorgon är jag ledig, då ska jag kbörja läsa Tidningsdesign-boken tills nästa kurs.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0