Sundsvall

Nu är jag tillbaka i Sundsvall. Har kört bil hit. Det var så mörkt så jag var rädd att jag skulle bli trött så jag satte på tokhög musik och lyssnade på. Och sjöng med. Man är alltid duktig att sjunga när man är själv. Dock dansar jag inte i bilen som min f.d. danslärare gjorde. Det känns en aning riskabelt. Men jag antar att hon kunde hantera det. ;)

Nu är jag faktsikt vääldigt trött så det är bäst att jag går och lägger mig. Imorgon har vi Workshop: Dagspressredigering. Hela dagen, sedan tar jag bilen och åker hem igen med mamma. Ska käka tacos, jag fick välja :D Bara jag mamma och pappa, det blir jättemysigt.  Sedan blir det en lugn helg. Kika på film med Johan imorgonkväll och sånt mysigt :) Men det hade varit enormt kul att vara med på klassfesten! Vilken svikare jag känner mig som. Men jag hoppas ni har kul och dansa ifrån mig!

/en sömnig Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0