Things to do

Hade totalt glömt bort att jag skulle ut på fredag när jag var hemma sist och packade ner kläder. Mina högklackade skor ligegr i garderoben och någon potentiell överdel ligger också förmodligen hemma. Jag får helt enkelt gå ut och shoppa idag för att hitta något att ha på mig. Dock regnar det som tusan men jag ska gå ner och sedan försöka hitta rätt buss hem. Ikväll ska jag på föreläsning med Svensk form. Jag älskar mitt program! Kunde inte ha blivit mer rätt för mig. Om 2½ år kan jag titulera mig bl.a Grafisk Designer, Kommunikatör. Jippie!

På måndag börjar vi med, som sagt, kursen tidningsdesign.

Vilken tidning tycker du har en snygg framsida?

Lägger upp mina favoriter om en liten stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0