Tredje gången gillt och två vänsterskor

Var i birsta idag igen, för tredje gången den här veckan. Nu med Johan. Total trafikstockning enda ut på E4an men efter en kvart var lös igen. Köpte en mössa, ett par skor och en tröja. Och johan kollade på telefon. (igen?!) :P Nu när jag kom hem såg jag att jag hade fått två vänsterskor, kul! Så nu måste jag dit imorgon och byta. Nu är jag skapligt less.

Nu har vi precis ätit middag, åt kyckling med grönsaker i pitabröd och sedan blir det nog bara lugnt. Iallafall för min del, får se om jag Johan pallrar sig ut med hans kompisar.  Jag kommer iallafall slappa hela kvällen! Kanske läsa lite, vad vet jag..

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0