Utlandsresa

Jag fick smått längtan efter att åka utomlands igen. Nu har jag föreslagit detta för Johan och det känns som båda vill åka. Jag vill gärna sticka redan imorgon men vi håller oss till sommaren iallafall. Dock vet jag inte om det går att boka nu för det är nog lite tidigt. Men jag vill vill vill! Vi hade det så UNDERBART sist. Så fort det kommer gå att boka så ska jag tjata på Johan. Det är nog inte såå svårt att övertala honom. Vi fick mersmak för det där.



Jag älskar att resa. Förberedelserna, packningen, resan, nervositeten, flygningen, atmosfären, badet, maten, hotellet, solen, allt! Det ska bli spännande att se vart nästa resa blir. Jag skulle gärna kunna tänka mig att åka tillbaka till dom länderna jag har varit i men det vore kul att upptäcka något nytt tillsammans. Det känns lite speciellt då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0