Boda Borg inkl. blåmärken och träningsvärk

img_0108 (MMS)

God morgon! Idag vaknade jag med träningsvärk på ställen där man inte trodde man hade några muskler. Tydligen ingick blåslagna ben om man åkte på Boda Borg, för det här är i klass med när jag ramlade en gång med klackskor ut för en trapp i Vemdalen och gled på smalbenen som John Travolta längs hela trappen, det ni. Boda Borg var underbart kul och extra kul blev det när mitt lag: jag, Emilie och Thobias tog hem vinsten! När jag kom hem var det bara att slänga sig i duschen och sedan blev det sminkparty här hemma. Alla produkterna var härliga men det blev bara en sminkborttagning som var jättebra. Idag vaknade jag i mitt flickrum men drar tillbaka till stan redan vid tolv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0